sobota

Pečena rebra, bučni polpeti in kuhana cvetača

Danes:
  • juha
  • pečena rebra
  • bučni polpeti
  • kuhana cvetača
  • stročji fižol v solati
PEČENA REBRA
Prvo sem pripravila marinado (nasekljan česen, čebula, sol, lovorjev list, sojina omaka, sezamovo olje), s katero sem natrla rebra in jih pustila malo stati. Potem sem jih dala v pečico, še prej pa sem na pekač nalila malo vode. Občasno sem dolila še malo vode, da se niso izsušila. Super so bila, edino malo preveč mastna. 

BUČNI POLPETI
Eno veliko bučko sem obelila in odstranla semena. Ostanek sem naribala in solila, da je spustila vodo. Pripravila sem jajčno maso, in sicer iz dveh jajc, dveh žlic moke, dveh žlic drobtin, nasekljanega peteršilja in čebule, soli in popra. V to sem dala ožeto naribano bučko in premešala.
V ponvi sem segrela olje in na njem popražila polpete. Z žlico sem zajela malo mase (je premehka, da bi jo lahko oblikovala z roko), jo dala v ponev in z žlico oblikovala. Odlični.

KUHANA CVETAČA
Na tržnici sem zadnjič kupila eno domačo. Skuhala sem jo na sopari in moram reči, da je bila odlična. Moj sine je pojedel svojo porcijo in je potem še nama skoraj vse pojedel. 

STROČJI FIŽOL V SOLATI
Da ne bo vedno s smetano, sem ga tokrat pripravila v solati. Fižol sem skuhala v slani vodi, ga odcedila in ohladila. V skledi sem ga zmešala z nasekljano čebulo (mi je ostala od polpetov), česnom, poprom, soljo, bučnim oljem, kisom in vodo. Uh, je bilo dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar