petek

Pečene perutničke, bučkini polpeti in stročji fižol s smetano

Obilno kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • bučkini polpeti
  • stročji fižol s smetano
  • solata
PEČENE PERUTNIČKE
Sicer niso bile v planu, a sem včeraj dobila sveže in sem jih pripravila. Špice (tisti, ta zadnji del perutničke) sem dala kuhat za juho, ostala dva dela pa sem marinirala kot po navadi.
Spekla sem jih v pečici, vendar sem jih potem pustila še v topli pečici, pa so bile malenkost preveč zapečene.

BUČKINI POLPETI
Začela se je sezona bučk in zdaj jih skušam vpeljati v vsako kosilo. Danes sem iz njih naredila polpete. Eno veliko bučko sem umila in naribala (semena sem odstranla). Solila sem in pustila, da se je spustila voda.
Pripravila sem zmes iz dveh jajc, dveh žlic moke, dveh žlic drobtin, peteršilja, česna, v katero sem vmešala ožete bučke. V ponvi sem segrela olje in vanj z žlico dala nekaj bučkine mase, jo malo potapkala in ocvrla. Odlično.

STROČJI FIŽOL S SMETANO
Domači fižol (z maminega vrta) sem skuhala v slani vodi in odcedila. V posodi sem raztopila malo masla, dodala kislo smetano in premešala ter dala na fižol. Mnjami.

SOLATA
Tudi kumarice mi je dala mama in eno sem danes pripravila v solati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar