nedelja

Pečena rebra, riž in korenčkovo-bučkina omaka

Nedeljsko kosilo:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • pečena rebra
  • riž
  • korenčkovo-bučkina omaka
  • solata
PEČENA REBRA
Naredla sem jih na najbolj preprost način, kar pomeni, da sem jih začinila samo s soljo in olivnim oljem ter jih dala pečt. Vmes sem jih parkrat zalila z jušno osnovo, da se ne bi izsušila, enkrat pa sem jih še obrnila. 

RIŽ IN OMAKA
Riž sem skuhala po navodilu, na koncu sem dodala košček masla. Da ne bi bil presuh, sem zraven pripravila še korenčkovo-bučkino omako. 
Najprej sem na olivnem olju popražila narezano mlado čebulo. Dodala sem narezan korenček (rumen in oranžen) in ga začinila (sol, timijan, svež peteršilj). Zalivala sem z jušno osnovo in ga dušila. Bolj proti koncu sem dodala še narezano bučko, da se je tudi malo pokuhala. Končala pa sem s kislo smetano. Odlično.

SOLATA
Zelena solata z redkvico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar