torek

Krompirjeva juha, domača pica in solata

Zadnji marec (že?!):
  • krompirjeva juha
  • domača pica
  • solata
KROMPIRJEVA JUHA
V kurjo jušno osnovo sem dala narezan krompir in korenček ter vse skupaj skuhala. Zgledalo je lepo, pa tudi okusno je bilo.
Mi smo temu ponavadi doma rekli kromperov kropec, čeprav tisti ni bil s kurje jušne osnove naret. Pa recimo, da je vse to enako. 

DOMAČA PICA
Sem se potrudila danes in pripravila testo za pico. Pustila sem ga eno uro stati, da je vzhajal. Dala sem ga na pol in eno polovico dala v skrinjo, drugo pa sem uporabila za naše kosilo.
Razvaljala sem test in ga dala na pekač. Prvo sem ga namazala s kečapom in potrosla z origanom. Pol sem gor nadevala naribano klobaso, narezano čebulo, rdečo papriko, vložene gobice, olive in nariban sir.
Pekla sem pol urce na 200 stopinj. Odlična je bila. Vse smo zmazali, nekaj sicer za večerjo, pa saj to ni važno.
Nečakinja je rekla, da je boljša kot tista s picerije. Če pa to ni pohvala, potem pa res ne vem kaj je. ;)

SOLATA
Zelena solata s česnom. Začinjeno pa z bučnim oljem, kot vedno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar