četrtek

Omleta in solata

Nekaj preprostega:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • omleta
  • solata
OMLETA
Za spremembno jedilnika sem se odločila narediti to enostavno jed. Najprej sem pripravila sataraš za nadev. Uporabila sem pol rumene paprike, dva paradižnika in eno mlado čebulo. Vse skupaj sem popražila in solila.
Šunko (brez mesa pri nas pač ne gre) sem narezala na koščke in jih malo popražila potem pa vmešala v sataraš. Sir sem na drobno naribala.
Za vsakega sem uporabila tri majhna jajca, da bi se te res fajn najedla. Jajca sem razžvrkljala in solila. V segreto ponev sem vlila maso za enega in počakala, da se je popeklo. Na polovičko sem dala malo sataraša, malo sira in prepognila. Odlično.

SOLATA
S ta starejšim sinom sva skupaj natrebila solato in jo umila. Prav rad mi pomaga pri kuhanju; sem mu dala tudi nož v roke, da bi rezal paradižnik, pa ni glih šlo. Še bo moral trenirati.
Solati sem dodala koruzo in popečen sir. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar