sreda

Čebulna juha, svinjska pečenka, ohrovtovi polpeti in korenček v omaki

Danes:
  • čebulna juha
  • sv. pečenka
  • ohrovtovi polpeti
  • korenček v omaki
  • rdeča pesa
ČEBULNA JUHA
Na maslu sem popražila narezan lük, začinila sem ga s soljo in sladkorjem. Malo sem ga zalivala z vodo, končno pa je vlila dovolj, da se je počasi kuhalo. Na koncu sem preverila okus in še dodatno solila ter vlila malo vina notri.
Na toast sem dala rezino sira ter vse dala v pečico, da se je sir raztopil. To sem servirala zraven juhe. 

SV. PEČENKA
Kos mesa (plečka) sem dobro nasolila in namazala s sezamovim oljem. Dala sem na pekač in prilila malo vode ter dala pečt. Občasno sem dolila malo vode in polila tudi po pečenki, da se ni preveč posušila. Potem sem jo pustila malo stati in šele nato narezala. Odlično mi je uspela.

OHROVTOVI POLPETI
Pol ohrovta sem narezala na rezine in jih malo pokuhala v slani vodi. Odcedila sem jih. Potem sem jih predala v skledo (pozabila sem ožeti), dodala nasekljan peteršilj, ovsene kosmiče, eno jajce, sol in poper. Dobro sem premešala. Ko sem hotela narediti polpete, so bili še premokri, zato sem dodala drobtine in jih na koncu tudi v drobtinah povaljala. 
Hotela sem jih speči v ponvi, ampak poleg mojih dveh sinov nisem imela časa. Zato pa sem jih dala na pekač in jih dala v pečico, da so se spekli. Zelo so bili dobri.

KORENČEK V OMAKI
Korenček (rumeni in rdeči) sem narezala na kocke. V ponvi sem raztopila maslo in na njem popražila korenček. Začinila sem s soljo, timijanom in peteršiljem. Zalivala sem z vodo in dušila, da je korenček postal mehak. Na koncu sem dodala žličko kisle smetane. Mnjami.


Ni komentarjev:

Objavite komentar