četrtek

Piščančji žur, široki rezanci, kuhana zelenjava in regrat

Danes pa kar brez juhe (ja, tudi to se občasno zgodi):
  • piščančji žur
  • široki rezanci
  • kuhana zelenjava
  • regrat
PIŠČANČJI ŽUR
Piščančji file sem narezala na zrezke in ga solila ter popekla na sezamovem olju. Popečeno sem dala v pekač, na vsak kos dala rezino pršuta in zalila s sladko smetano. Dala sem pečt za petnajst minut na 180 stopinj. Odlično, edino pršut se je malo preveč zapekel. 

ŠIROKI REZANCI
Rezance sem skuhala po navodilu in jih odcedila. V ponvi, kjer sem prej popekla meso, sem na hitro popražila žličko drobtin, dodala rezance in premešala. Ko sem servirala, sem jih prelila s smetano, da so bili še bolj slastni.

KUHANA ZELENJAVA
Da bi bil krožnik bolj pisan, pa da bi še nekaj vitaminčkov pojedli, sem nam zraven skuhala zamrznjeno zelenjavo. Itak, da takoj bolj poživi obrok.

SOLATA
Kar na dvorišču sem nabrala regrat. Tu vsaj vem, da ga ne zalivajo vsi mimoidoči psi. Na vrtu pa še je životarilo nekaj solate, ki sem jo optimistično sadila jeseni, pa ni bilo nekaj haska od nje. No, včeraj sem jo odrešla muk in jo končno porezala, ter pripravila zraven regrat. 
Pa kuhan krompir tudi ni manjkal, da bučnega olja sploh ne omenjam. V glavem za prste polizat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar