ponedeljek

Gratinirani široki rezanci in solata

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • gratinirani široki rezanci
  • solata
GRATINIRANI ŠIROKI REZANCI
Omaka, ki sem jo pripravila, je bila iz mešanega mletega mesa in zelenjave. Kot prvo sem popražila čebulo, dodala meso in kasneje še narezano zelenjavo (rdeča paprika, bučka, melancan). 
Edini problem je bil, ker sem vse skupaj v isti ponvi delala in potem zelenjava ni imela placa, da bi se fajn popražila. Morala bi meso vzeti ven, pa poražiti zelenjavo in nato dodati meso nazaj. Pa tudi tak nareto je bilo čisto v redu.
Začinla sem s soljo, poprom, čilijem, paradižnikovim pirejem, baziliko in origanom. Posebej sem skuhala široke rezance in vse skupaj zmešala v keramičnem pekaču. 
Pekla sem približno 15 min na 180 stopinj, potem pa nadevala gor nariban sir in pustila v topli pečici, da se je raztopil. Mnjami. 

SOLATA
Kupla sem zeleno solato (gentile), da sem jo pripravila, pa še rdečo peso smo imeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar