nedelja

Brokolijeva juha, svinjski medaljoni v smetanovi omaki, polenta z bučko in solata

Danes:
  • brokolijeva juha
  • sv. medaljoni v smetanovi omaki
  • polenta z bučko
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Najprej sem na mešanici masla in olivnega olja popražila nasekljano mlado čebulo. Dodala sem strt česen in narezan brokoli. Na hitrco sem popražila, potem pa zalila z jušno osnovo in pustila počasi vreti. 
Kuhan brokoli sem zmiksala s paličnim mešalnikom in juhi dodala še malo sladke smetane in muškatnega oreščka. Slastna.

MEDALJONI V SMETANOVI OMAKI
Pol fileja sem narezala na medaljone in jih solila. V ponvi sem na sezamovem olju popekla meso z obeh strani. Zalila sem z malo vina, kasneje pa sem dodala še malo sojine omake, sladko smetano in gorčico. Premešala sem in pustila še malo stati. Mnjami.

POLENTA Z BUČKO
Pol bučke sem narezala na rezine, jih solila in popekla na olivnem olju. Mlado čebulo sem nasekljala in jo prav tako malo popražila. Po navodilih sem skuhala polento in vanjo vmešala popečeno čebulo.
Jena posodo sem namastila z maslom in vanjo dala pol polente. Čez vrh sem nadevala popečene bučke, naribano mocarelo in še drugo polovico polente. Po vrhu sem še enkrat nadevala sir in dala pečt. 
Sicer je bilo slastno, ampak vso poletno bi morala dati najprej not, potem pa povrhu bučke in sir. Bi lažje potem ven vzela, zdaj pa mi je vse padalo narazen. Pa še več bučke bi lahko dala. Bom vedela za drugič.

SOLATA
Zelena solata z rumeno papriko in bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar