ponedeljek

Popečen piščančji file, riž, popečena melancana in solata

Kosilo na hitro:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • popečen piščančji file
  • riž
  • popečena melancana
  • solata
PIŠČANČJI FILE
File sem narezala na zrezke, malo potolkla kar z nožem, solila in popekla na sezamovem olju. Meso zaradi olja, dobi še en tak poseben, boljši okus. 

RIŽ
Navadni beli riž skuhan v slani vodi. Kuhanemu vedno dodam malo masla, premešam in pustim stati. Pa je takoj boljši za pojest. 

POPEČENA MELANCANA
Jajčevec (polovico) sem narezala na kolobarje, solila in pustila, da so spustili vodo. Nato sem jih obrisala in v ponvi na olivnem olju popekla z obeh strani.
Na grobo sem nasekljala česen in peteršilj. Popečene rezine sem nadevala na alu folijo, vmes sem potrosila česen in peteršilj, nato pa zavila, da se je navleklo okusa. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata (berivka) s papriko, češnjevim paradižnikom in popečenim sirom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar