sreda

Boranja

Danes:
  • boranja
BORANJA
Pripravila sem jo iz sv. mesa in zelenjave. Čebulo sem narezala na koščke in jo na sv. masti popražila. Vmes sem malo zalila in jo dušila, da je čimbolj razpadla. Dodala sem na kose narezano sv. meso in začinila (sol, rdeča paprika, timijan, lovorjev list, česen, paradižnikov koncentrat). 
Meso je spustilo sok in se počasi kuhalo v tej tekočini. Čez čas sem dodala narezan korenček in zalila z vodo. Potem je sledil krompir in na koncu še stročji fižol. Vedno sem bila pozorna na količino vode, da sem jo po potrebi dolila.
Končala sem z majaronom, poprom, gustinom in kislo smetano. Vse to sem še vmešala v skoraj gotovo jed, malo še pokuhala in servirala. Za prste obliznit dobro. Prvič sem naredila s kislo smetano in moram rečt, da res da tisto piko na i. Zraven pa sva jedla še kruh, da sva lahko krožnike pomazala.




Ni komentarjev:

Objavite komentar