torek

Puranji koščki z ostrigino omaki, riž, zelenjava po kitajsko in koromačeva solata

Nekaj podobnega kitajski hrani:
  • juha z ribano kašo (sem jo naprosila pri tašči)
  • puranji koščki z ostrigino omako
  • riž
  • zelenjava po kitajsko
  • koromačeva solata
PURANJI KOŠČKI
Puranje meso sem narezala na koščke. V ponvi sem jih na sezamovem olju popražila. Začinila sem z mletim ingverjem in sojino omako. Proti koncu pa sem dodala še ostrigino omako. Zelo dobro, zelo preprosto in zelo hitro. 

RIŽ
Navaden riž sem skuhala v slani vodi, na koncu pa sem ga malo izboljšala z maslom. 

ZELENJAVA PO KITAJSKO
Zamrznjeni mix, ki sem ga dobila od tašče. Zelenjavo sem popražila v ponvi. 

KOROMAČEVA SOLATA
En koromač sem umila in ga na drobno narezala. Zraven sem narezala še en lük in pol pomaranče. Začinila sem s pomarančnim sokom, olivnim oljem, soljo in poprom. Dobro sem premešala. 
Mogoče se z okusom glavne jedi ravno ne ujema, a je bila zelo dobra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar