nedelja

Ocvrti zrezki, vojvodinjin krompir, bučke s kislo smetano, popečeni šampinjoni in regrat

Ko se mi da kuhat:
  • kurja župa
  • pohani šnicl
  • vojvodinjin krompir
  • bučke s kislo smetano
  • popečeni šampinjoni
  • regrat
KURJA ŽUPA
V skrinji sem imela še en kos stare kure in sem se odločla to porabit. Dala sem kuhat z veliko zelenjave (čebula, korenček, peteršilj, korenina peteršilja) in začimb. Kuhala sem v enem izmed največjih loncev, ki jih imam, pa še je kljub temu precej mastna juha bila, da sem jo še morala razredčiti. 
Ostalo pa je še kar nekaj te juhe, ki jo bom tudi morala še razredčiti, tak da bom imela zdaj zalogo jušne osnove. Razmišljam, da bi jo dala v skrinjo. Hm ...

POHANI ŠNICL
Sv. zrezke sem potolkla in solila ter spanirala (moka, jajce, drobtine). Dala sem na pekač in v pečico za pol ure na 200 stopinj. Vmes sem enkrat obrnila. Sicer je super uspelo, ampak meso je malo starejše, zato je htelo še malo žilavo bit.

VOJVODINJIN KROMPIR
Krompir v kosih sem dala kuhat, da sem iz njega naredila pire. Pustila sem, da se je ohladil. Potem sem dodala en beljak, malo gustina in muškatni orešček.
Z brizgalko (z vrečko) bi morala oblikovati kupčeke, ampak ko sem to vrečko vzela iz predala je imela tak grozen vonj po razpadajoči plastiki, da sem morala takoj dati stran. To že ni prišlo v poštev.
Potem sem pa vzela eno navadno vrečko za zamrzovanje, not nadelaval krompir in na enem vogalu naredila majhno luknjico. Skozi njo sem potem brizgala krompir in delala kupčeke.
Estetika sicer ni moja jaka strana, kar se vidi tudi na končnih izdelkih, a jaz še vedno zagovarjam teorijo, da je okus boljši od izgleda. 
Da dokončam, rumenjak sem zmešala z žlico mleka in s tem premazala kupčeke. Dala sem jih pečt za približno 15 minut. Mnjami.

ZELENJAVNE PRILOGE
Naredla sem tudi bučko, ki sem jo (polovičko) narezala na kolobarje, jih solila in popekla na olivnem olju. V skledčki sem zmešala kislo smetano, nasekljan peteršilj in strt česen ter dodala popečene bučke. Malo sem pustila stati, da se je vse navzelo okusa.
Šampinjone sem narezala na četrtine in jih v ponvi na hitro popražla z vseh strani. Začnila sem jih samo s soljo.
Korenček z juhe sem tudi servirala zraven glavne jedi kot zelenjavno prilogo.

REGRAT
Že včeraj sem si na dvorišču nabrala regrat. Hotela sem ga naredit s krompirjem, a sem si pozabla kuhan krompir dati na stran. Potem ko sem že vsega pretlačla, sem se zmislila. Zato sem pa česen dodala, pa je glih tak dobro blo.

2 komentarja:

  1. Samo nasvet, drugič dunajce pohaj v olju, ne v pečici, ker pridejo preveč izsušeni.
    Drugače pa super jedilnik.

    Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj vem, da so v olju ali masti pohani šnicli boljši. Ampak meni so tudi ti v pečici pripravljeni dobri. Je pa res, da mora biti dober kos mesa.

      Izbriši