petek

Popečen ribji file, kuhan krompir, ohrovt na čebuli in stročji fižol v solati

Danes:
  • goveja juha z rezanci
  • popečen ribji file
  • kuhan krompir
  • ohrovt na čebuli
  • stročji fižol v solati
  • rdeča pesa
POPEČEN RIBJI FILE
Kupla sem file potočne zlatovčice (sem morala iti še enkrat preverit, kako se prav napiše) in ga začinila s soljo in limoninim sokom. V ogreto ponev sem vlila malo olivnega olja in na njem popekla ribji file. Najprej na koži, potem pa še z notranje strani.
Sem na netu našla, kako preveriš, da imaš dovolj vroče olje. (Za tiste, ki tega še ne veste.) V vročo ponev oz. olje kaneš kapljico vode. Ko ta kapljica lepo spolzi po podlagi, je ravno prave temperature. Sem probala in sem genau trofla pravi moment. ;)
Riba ima drugače zelo čvrsto meso, meni je bilo všeč. Edino tiste male kosti, ki so se skrivale notri, mi niso bile ravno po godu.

KUHAN KROMPIR
Ker se mi brez takšen konkretne priloge ne najemo, sem skuhala še tri krompirje. Obeljen krompir sem narezala na debelejše rezine, ki sem jih skuhala v slani vodi. 
Na malenkost raztopljenega masla sem dala kislo smetano in oboje dobro pregrela ter s tem zabelila krompir. Mnjami.

OHROVT NA ČEBULI
Polovico ohrovta (še od onega dneva) sem narezala na debelejše rezance in ga pokuhala v slani vodi ter odcedila. Kar v istem piskru sem raztopila maslo in na njem popražila nasekljan lük. Dodala sem ohrovt in še malo popražila. Čisto preprosto, a vseeno zelo okusno.

STROČJI FIŽOL V SOLATI
Še iz zaloge sem vzela fižol in ga skuhala v slani vodi, odcedila in ohladila. Začinila sem ga s česnom, soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo. Mnjami.
Zraven pa sem nam dala še rdečo peso, te pa si je vsak sam postregel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar