četrtek

Rižota v pečici in kumarična solata

Nekaj drugačnega:
  • juha z jajčko
  • rižota v pečici
  • kumarična solata
JUHA Z JAJČKO
Skuhala sem juho iz sv. kosti. Zraven sem dala jušno zelenjavo in še trde dele belušev, ki sem jih pa potem jaz pohrustala (po uri in pol rahlega brbotanja so bili fajn mehki;).
Zasipala pa sem z razžvrkljano jajčko.

RIŽOTA V PEČICI
Recept za to slastno jed najdete na tem naslovu in definitivno priporočam, da sprobate. Meni je všeč, ker jo je zelo enostavno pripravit, še bolj pa mi je všeč, ker je to najboljša rižota, ki sem jo kdajkoli skuhala. 
Dve piščančji bedri sem solila in namazala s sezamovim oljem ter dala pečt. Pekla sem približno 15 min na 200 stopinjah.
V vmesnem času sem na mešanici masla in olja popražila nasekljano čebulo, dodala sem narezano rumeno in rdečo papriko ter narezane beluše (sem jih včeraj zagledala v trgovini in sem jih kljub visoki ceni kupila). Začinila sem s soljo in popražila. Dodala sem riž za rižote in še parkrat premešala, da je riž posteklenel.
Pekač sem vzela iz pečice in nanj vsipala riž z zelenjavo. Dolila sem tri šalice jušne osnove, po vrhu podevala beluševe vršičke in dala nazaj v pečico za pol ure.
Edina napaka je bila, da nisem rižote takoj vzela iz pečice, ampak sem še malo pustila not, pa se je nekaj zrnic preveč zapeklo in so bila trda. Drugače pa za prste lizat dobro. 

KUMARIČNA SOLATA
Ena naribana kumara, česen, sol, poper, bučno olje, kis, voda. Paše, da ni vedno samo zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar