nedelja

Pečene rebre, pečen krompir, kuhana zelenjava in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha z rezanci
  • pečene rebre
  • pečen krompir
  • kuhana zelenjava
  • solata
PEČENE REBRE IN KROMPIR
Rebra sem fajn nasolila, gor nadevala nasekljano čebulo in malo sv. masti ter dala v pečico za dobro uro in pol na 200 stopinj.
Krompir sem obelila in narezala na krhlje, ki sem jih solila in dodala narezano čebulo in peteršilj. Vsipala sem v pekač k rebrom, dodala še malo zaseke in pustila peči. Mnjami.

KUHANA ZELENJAVA
Korenček, ki sem ga skuhala v juhi, sem dala na stran in sem ga raje servirala kot prilogo h glavni jedi. Mali ga je skoraj sam vsega pojedel. Skuhala pa sem še par špargljev, ki so tudi odlični. Vodo, v kateri so se skuhali, pa sem vlila v juho.

SOLATA
Tokrat sem kupila berivko, ki sem jo naredila s česnom. Tašča pa mi je dala sir za žar, da sem še tega popekla in ga dala na solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar