ponedeljek

Rižota s pečice in solata

Spet nekaj slastnega:
  • kurja juha z jajčko
  • rižota iz pečice
  • solata in rdeča pesa
RIŽOTA
Zdaj sem drugič delala rižoto v pečici in moram reči, da mi je tokrat bila še boljša kot prvič. Res je slastna. Edino kar me moti, je to, da je meso bolj kuhano kot pečeno. Tak da bom mogoče meso naslednjič posebej spekla.
V ponvi sem najprej popekla soljene in z oljem namazane perutničke. Sicer ne do konca, samo toliko, da se je koža malo zapekla. Ampak so se potem bolj skuhale. Sebi pa sem dala tisti kos stare kure od včeraj zraven, da se je spekel v rižoti.
Uporabila sem kar nekaj zelenjave (rumeno in rdečo papriko, mlado čebulo, bučko in šampinjone), ki sem jo najprej narezala potem pa v ponvi na hitro popekla in solila. Dodala sem riž, da je malo posteklenel.
V pekač sem nadevala meso, zelenjavo in riž ter zalila s kurjo jušno osnovo. Vse skupaj sem dala v pečico za pol ure na 200 stopinj. Vmes sem malo premešala rižoto. Lahko rečem samo to, da je bila slastna za prste polizat.

SOLATA
Kupila sem zeleno solato. Sin jo je natrebil (trgal liste narazen) in mi jo pomagal tudi umiti. Rad mi pomaga pri tem opravilu. Samo jesti pa noče solate. Zato pa ima rad rdečo peso, ki sem jo tudi servirala zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar