nedelja

Dunajski zrezek, pečen krompir, maslen brstični ohrovt, pražene gobice in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • dunajski zrezki
  • pečen krompir
  • maslen brstični ohrovt
  • pražene gobice
  • solati

DUNAJSKI ZREZKI
Tri sv. zrezke (šnita) sem potolkla in solila. Potem sem jih spanirala (moka, jajce z mlekom, drobtine s čilijem) in ocvrla v pečici. Prvič sem to delala, pa še to po naključju. 
Pekla sem namreč krompir in potem sem nekak prišla na idejo, da če že imam pečico vklopljeno, zakaj pa ne bi sprobala. Saj pravijo, da probati ni greh. ;)
Na pekač sem dala peki papir, ki sem ga naoljila (Nisem bila glih ziher, kak naredit, pa sem raje namastila). Zrezke sem dala gor in v pečico za pol ure na 200 stopinj. Malo sem bila skeptična, ampak je bilo odlično. Meso je bilo rahlo in sočno. Mislim, da bom naslednjič tudi tak probala. 

PEČEN KROMPIR
Obeljen krompir sem narezala na kocke in ga dala na pekač obložen s peki papirjem. Začinila sem s soljo, peteršiljem in zaseko. Potem sem ga spekla v pečici. Mnjami.

MASLEN BRSTIČNI OHROVT IN PRAŽENE GOBICE

Zdaj ko je sneg skopnel z mojega vrta, sem nabrala oz. pobrala še zadnji brstični ohrovt, ki sem ga imela. Pol sem ga pripravila danes, pol pa bo jutri.
Ohrovt sem najprej pokuhala v slani vodi, potem sem ga odcedila in na raztopljenem maslu malo popražila. 
Moj mali ga je s takim veseljem jedel, da še sma mu morala zraven dajati. Sem bila kar presenečena.
Nekaj gobic sem včeraj pustila in sem jih danes popražila na čebuli. Mnjami.


SOLATI
Z vrta sem pobrala še repincl, ki še je ostal od jeseni. Morala sem ga fajn umiti, ampak sem imela pridnega pomočnika, tak da ni bil problem. Dodala sem kuhan krompir. Zraven pa smo jedli še rdečo peso.

Ni komentarjev:

Objavite komentar