torek

Svinjski zrezek v čebulni omaki in pečena polenta

Danes:
  • juha z rezanci
  • sv. zrezki v čebulni omaki
  • pečena polenta
  • solata
ZREZKI V ČEBULNI OMAKI
Tri zrezke (šnita) sem potolkla in solila. V ponvi sem jih na vročem olju popražila z obeh strani, potem pa vzela ven.
V ponev sem dala narezan lük ter ga popražila. Zalila sem z jušno osnovo, dodala žlico gorčice in malenkost gustina. Malo se je pokuhalo, zrezke pa sem dala v omako, da so se malo okusa navzeli. Dobro je bilo.

PEČENA POLENTA
Danes sem se igrala s polento in nastala je ena zelo okusna priloga. Jajčevec sem narezala na zelo drobne kocke in ga solila, da je spustil vodo. Bučko sem prav tako narezala na male kose. V ponvi sem popražila bučko in jajčevec ter ga začinila z origanom in baziliko. 
Skuhala sem polento in vanjo vmešala popečeno zelenjavo. Jena pekač sem namastila z maslom in vanj dala polento. Na vrh sem naribala sir in dala pečt za dobrih deset minut. Kot ena pica je potem izgledalo, bilo pa je zelo dobro. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata. Kot običajno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar