sobota

Pečene piščančje bedre, ajdova kaša z gobicami, popečen jajčevec in solata

Zadnje februarsko kosilo:
  • juha
  • pečene piščančje bedre
  • ajdova kaša z gobicami
  • popečen jajčevec
  • solati
JUHA
Tokrat je sv. kost padla v pisker, pa še veliko jušne zelenjave zraven, da sem nam skuhala eno fajno župco. Nekaj je še za jutri ostalo. Precedila sem jo in zasipala z rezanci. Dobra je bila, edino premalo solena, ker sem jo nekaj še dolivala. Poleg dveh dečkov včasih kakšno malenkost pozabim. 

PEČENE BEDRE
Bedrce sem dobro nasolila, natrla s karijem in sezamovim oljem ter dala na jena posodo. Dolila sem malo jušne osnove in dala pečt. Pekla sem malo manj kot eno uro na 200 stopinjah. Pustla sem jih na miru, edino enkrat sem jih še z juho prelila. Odlično zapečeno in odlično začinjeno, pa še omakica je fajn bila zraven. Mnjami.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
V juhi (v posebej piskru, ne v istem kot za juho) sem skuhala ajdovo kašo. V ponvi sem popražila nasekljano čebulo, dodala narezane šampinjone in začinila (sol, timijan, peteršilj). Popražila sem jih, potem pa v ponev vsipala kašo in zalila s sladko smetano. Malo sem še pokuhala. Taka kaša pa mi je res top. Pa še mali je z veseljem jedel in iskal gobice.

POPEČEN JAJČEVEC
Jajčevec sem narezala na rezine in jih solila, da so spustile vodo. Potem sem jih popivnala in popekla na olivnem olju. Dala sem jih na alu folijo, vmes potrosila nasekljan česen in peteršilj ter zavila in pustila en čas stati. Slastno.

SOLATI
Pripravila sem dve solati. No ja, pripravila sem eno solato, rdečo peso pa sem samo servirala. Drugače pa sem naredla še črno redkvico, ki sem jo obelila in naribala. Dodala sem koruzo iz pločevinke in začinila (sol, bučno olje, kis, voda). Zelo dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar