nedelja

Jedilnik, 6. 10. 2013

Fantastično nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • popečen losos
  • kuhan krompir
  • popečena zelenjava
  • solata
GOVEJA JUHA
Zdaj že en čas kuham kurjo juho, pa je že bil čas, da malo spremenim okus. Kupila sem eno govejo kost, ki sem jo dala kuhat. Zraven pa seveda čebula, por, korenček, peteršilj in začimbe. Precejeno pa sem zasipala z ribano kašo; pa še drobnjak za povrhu.

POPEČEN LOSOS
Končno so v našem Šparu spet imeli lososa, pa še v akciji je bil. Kupila sem tri zrezke (en je bil za mojga sinka, pa seveda ni celega pojedel:), dva sem popekla na olivnem olju z rožmarinom. Od začimb sem pa uporabila samo sol. Slastno.

KROMPIR
Krompir sem obelila in ga narezala na kocke. Skuhala sem ga v slani vodi in ga odcedila. V ponvi sem ga še malo popekla in začinila z vegeto. 

POPEČENA ZELENJAVA
Uporabila sem bučko in kolerabo. Bučko sem po dolgem narezala z lupilcem za krompir. Rezine sem potem na hitro popekla v ponvi. Kolerabo sem obelila in narezala na tanke rezine. Tudi te sem popekla. Oboje pa sem potem še solila. Zelo dobro. Koleraba ima tak sladkasto rumeni okus.

SOLATA
Par rezin kitajskega zelja sem še imela v hladilniku, ki sem jih narezala. Zraven pa sem kupila še mehko solato, ki sem jo tudi narezala oz. natrebla. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar