sreda

Jedilnik, 2. 10. 2013

Preprosto kosilo:
  • gobova juha
  • zeljne krpice
  • solata
GOBOVA JUHA
Včeraj me je brat malo poučil o gobarjenju in mi pomagal najti tri turke. Enega ta velkega sem uporabila za juho. Gobo sem očistila, narezala in poparila. 
V loncu sem najprej popražila mešanico čebule in pora. Dodala sem poparjene gobe, narezan korenček in krompir. Za začimbe sem dodala dva cela stroka česna, peteršilj, lovorjev list. Zalila sem s kurjo jušno osnovo, ki sem jo skuhala pred tem. Skuhala pa sem jo zaradi svojega otroka. On še ne sme gob jesti, juho pa mora imeti.
Ko je bilo kuhano, sem še dodatno začinila (sol, poper) in vmešala žličko kisle smetane. Na servirano sem potresla še mešanico peteršilja in drobnjaka. Odlično. Zraven pa je pasal kos kruha.

ZELJNE KRPICE
Ko sem dala krožnik na mizo, sem pričakovala vprašanje in nisem rabila dolgo čakati. Kje pa je meso? je bila prva opazka, ki sem jo slišala. Nasmejala sem se iz srca, kot že dolgo ne.
V ponvi sem naprej popražila mešanico čebule in pora, kateri sem dodala narezano slanino (to je bil tudi moj odgovor). Ko se je popražilo, pa sem dodala še narezano zelje in še nekaj brstičnega ohrovta. Solila sem in poprala ter malo popražila. Pred koncem pa sem še sladkala. Slastno.

SOLATA
Še malo kupljene solate od zadnjič. Pa en strok česna zraven. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar