sobota

Jedilnik, 12. 10. 2013

Sobotno posebno kosilo:
  • juha
  • pečen losos
  • riž
  • pečena rdeča pesa
  • solata
JUHA
Že spet sem dala kuhat kurjo kost, zraven pa še korenček, pa por, pa peteršilj, pa začimbe. Kuhano juho sem precedila in na koncu dodala samo še zlate kroglice. Pa še nekaj drobnjaka sva si dala v juho. Superca.

PEČEN LOSOS
Lososova kotleta sem očistila oz. sem kožo dol potegnila in malo umila. Obrisala sem ju dobro, da sta bila suha. 
V ponev sem najprej nadevala limonine rezine, na njih sem nadevala klinčke in suh rožmarin. Na to "posteljico" sem dala lososova kotleta, ki sem ju prelila z olivnim oljem. Povrhu pa sem nadevala še par česnovih strokov in par rezin limone. To sem dala pečt za dobre pol ure na 180 stopinj. Zelo okusno.

RIŽ
Tokrat sem kupila divji riž oz. mešanico belega in rjavega riža. Skuhala sem ga po navodilih, kar pomeni, da sem ga morala kuhati dobre pol ure. Okusno. Skoraj boljše kot pa samo beli riž. 

PEČENA RDEČA PESA
Ja, to sem zadnjič videla v oddaji Gostila išče šefa. Ideja se mi je zdela tako zanimiva, da sem se odločila hitro sprobat. Še pred tem sem poiskala ta recept.
Kot prvo sem spet morala v teh naših trgovinah najti rdečo peso. V Hoferju imajo samo kilske pakete, kar mi je preveč, v Sparu pa je niso imeli. Na srečo smo jo našli v Tušu. Kupila pa sem samo eno.
Svežo rdečo peso sem obelila - kak sem bila rdeča - in narezala na debelejše rezine. Dala sem jih na alu folijo in prelila z olivnim oljem. Peteršilj in česen sem na drobno nasekljala in potrosila po pesi. Premešala sem in zavila v folijo. V pečici se je peklo približno eno uro.
Zelo, zelo, zelo,... dobra priloga. Meni je bila resnično okusna, dobro se je povezala z lososom, pa še barvni kontrast je bil ustvarjen. Priporočam.

SOLATA
Na vrtu sem imela še tri male glave rdečega radiča, ki sem jih pobrala in natrebila ter dobro umila. Radiču sem dodala rjavi fižol s konzerve. Začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar