petek

Jedilnik, 18. 10. 2013

Preprosto petkovo kosilo:
  • paradižnikova juha
  • špageti s tunino omako in mocarelo
  • solata
PARADIŽNIKOVA JUHA
Tisti zeleni paradižnik z vrta je končno dozorel na moji okenski polici. Ker ni bil ravno najboljšega izgleda, sem ga uporabila za juho. Najprej sem na olivnem olju popražila čebulo, potem še slanino in nazadnje sem dodala narezan paradajz. Solila sem in dolila malo vode. Proti koncu sem dodala še baziliko in origano.
Kuhano sem precedila in servirala. Na krožnik sem dodala še žličko kisle smetane in koper. Saj je bila juha ok, ampak paradajz nima več tistega sočnega, poletnega okusa. 

ŠPAGETI Z OMAKO
Ta jed je tak hitro perajt in enostavno se jo da pripravit. V slani vodi sem skuhala špagete in jih odcedila.
Medtem ko so se kuhali špageti, sem pripravila omako. Na olivnem olju sem najprej popražila čebulo, zatem sem dodala še malo strtega česna in tunino konzervo. Spet sem popražila in dodala kečap. Začinila sem z rožmarinom, baziliko in origanom. Pa še malo vode od testenin sem dodala zraven, da je bilo bolj tekoče.
Kuhane špagete sem vsipala v omako in dobro premešala. Špagete z omako pa sem nato presipala v keramični pekač. Po vrhu sem nadevala narezano mocarelo in dala pečt v ogreto pečico na 170 stopinj. Pekla sem 15 min. Zelo okusno.

SOLATA
Še zadnji mamin radič. Zraven sem narezala eno trdo kuhano jajce. Začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. Zdaj pa imam dovolj radiča za en čas. 

2 komentarja:

  1. iiiii ponovno bova na para para pardaaaaajz juhici!!!!!! HVALEŽNO

    Pa najini špageteki a ne!?!?! NJAAAMSI. Meni so DURUM št1 NAJ NAJ. Danes ravno imam gratinrane špagete s 3 vrstami meseka in zelenjavo, ter vloženo rdečo peso!!
    TAKO HVALEŽEN za drobne dobrote in da ponovno jem meseka in se več niti malo ne oziram na vse tiste moderne prijeme; ES GEHT AUCH OHNE FLEISCH!!! JA, saj gre. Včasih tak, drugč onak. URAVNOTEŽENO is the key!!!

    HVALA ZA OBJAVE!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paradajzova juhica je sicer dobra, a s tega paradajza ne več. Najboljša je poleti, ko je res dober in zrel paradižnik na vrtu.
      Najboljše testenine so mi ravno špageti, nobene druge testenine mi niso tako všeč.
      Meso pa je itak zakon; jaz skorajda "ne smem" skuhati brez mesa. :) Pa saj ga tudi jaz sama rada jem. ;)

      Izbriši