torek

Jedilnik, 22. 10. 2013

Tak - tak kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke 
  • pohane marele
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem si včeraj pustila, danes sem dodala še korenček in skuhala. Zakuhala pa sem z ribano kašo in dodala drobnjak.

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke so vedno zelo dobre, tak fajn jih je obirat. Tak en piknik filing je, pa še vreme paše k temu vzdušju. Samo še zunaj bi morali jesti.
Eno sem mojemu malemu za kosilo skuhala, pa sem mu dala ta večji kos, da jo je obiral. Pa še s kakšnim veseljem si jo je v usta tlačil in grickal meso z nje. ;)
Nama pa sem perutničke dala pečt. Kot po navadi, sem jih najprej prerezala na pol. Začinila sem jih s soljo in čilijem, prelila pa z olivnim oljem (rožmarin + česen). Pekla sem 45 min na 180 stopinj.

POHANE MARELE
Marele sem že en čas nazaj nabrala, jih spanirala in dala v skrinjo. Pa sem si rekla, da je že čas, da to počasi porabim. 
Eno porcijo sem dala pečt, saj veste - zdravo cvrenje v pečici, zraven perutničk za 20 min. Kaj rečti? Mmmm, ni mi bilo všeč. Zdi se mi, kot da se ni do konca speklo - ocvrlo?? (Zagotovo se ni cvrlo). Pa še izgledale so nekam čudno. Jaz sem sicer bila pridna in sem svojo porcijo pojedla. Bolj na hitro, da je bilo čimprej gotovo, a pojedla pa sem. Kar pa ne velja za celotno omizje.
In kaj je še najhujše? Še za enkrat imam te gobe. Zdaj sem pa v dilemi. A jih naj ocvrem (v olju) ali jih naj kar ven na kompost / med biološke odpadke vržem? Še moram razmisliti o tem. Ampak, zagotovo nikoli več ne bom dala paniranih marel zamrznit. Bom samo friško pripravljene pojedla in to je to.

SOLATA
Tista ta dobra gentile solata s črno redkvico. Tako kot včeraj. Solata pa je res tako okusna, da bi jo najraje si kar na zalogo kupila. A tak dolgo pa mi tudi ne bo zdržala, če jo sploh še imajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar