sreda

Jedilnik, 16. 10. 2013

Danes:
  • juha
  • fileji osliča s čebulo
  • blitvini polpeti
  • solata
JUHA
Skuhala sem kar zelenjavno juho z jušne kocke. Dodala sem ji korenček, zasipala pa sem z domačimi rezanci.

OSLIČ S ČEBULO
Te fileje imam že en cajt v skrinji, pa bi jih rada čimprej ponucala. Danes sem jih pripravila na nov način. Za enkrat pa še bo.
Fileji s čebulo so mi bili zelo okusni in bom verjetno naslednjič kaj podobnega pripravila, ali pa tudi ne. Priprava je zelo enostavna, okus pa čudovit. Vsaj meni se je tako zdelo.
Štiri fileje sem odtalila in obrisala do suhega ter jih solila. Eno veliko čebulo sem narezala na kolobarje. V ponvi sem segrela olje in na njem najprej popražila čebulo, ki sem jo potem predala na krožnik. V taisti ponvi sem potem z obeh stranih na hitro popražila še fileje. 
V jena posodo sem najprej dala dva fileja in čez to nadevala nekaj čebule. Pokapala sem z limoninim sokom in potrosila s suhim čilijem. Prekrila sem še z dvema filejema in ponovno dodala še malo čebule in limoninega soka. Čez to sem prelila kislo smetano s par kapljicami vode zmešano. 
V ogreto pečico sem dala pečt še za kakšnih 15 minut. Pečico pa sem imela na 180 stopinj vklopljeno. 

BLITVINI POLPETI
Hotela sem naredit takšne prekrasne polpete, a mi niso najbolj uspeli. Pa gremo po vrsti. Blitvo sem narezala in jo skuhala v slani vodi ter odcedila. Posebej sem skuhala proseno kašo, vendar občutno preveč.
Kuhano blitvo sem dobro ožmaknila in dala v plastično posodo. Temu sem dodala eno jajce, nariban sir, kašo in malo drobtin. Oblikovala sem polpete in jih popekla. 
Saj je bilo okusno, a problem je bil, ker je bilo preveč kaše, ki je potem prevladovala. Blitve se je komaj kaj okusilo. Tako bi bilo bolje napisati proseni polpeti. Pa kaj čem, bo drugič boljše.

SOLATA
Rdeči radič, kateremu sem dodala še nekaj zrn granatnega jabolka, sem začinila z olivnim oljem, balzamičnim kisom in soljo. Tale radič mi postaja vedno bolj okusen. En čas ga sploh nisem marala, zdaj pa sem se ga kar navadila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar