četrtek

Jedilnik, 17. 10. 2013

Danes pa je spet en poseben dan:
  • piščančjo-zelenjavna juha
  • pečena kutina
JUHA
Taki dan je danes, da mi je zapasalo nekaj preprostega in toplega narediti. Tak na žlico. Pobrskala sem po zamrzovalniku in našla en piščančji hrbet (od domačega pišeka) in pol piščančje prsi (kupljeno). Potem sem šla na sprehod po vrtu in nabrala brstični ohrovt, brokoli, cvetačo, por in peteršilj. V kleti pa sem si vzela še en krompir.
Meso sem narezala na manjše kose. V loncu sem segrela malo olivnega olja in na njem na hitro popražila kose mesa. Vzela sem jih ven in odložila na krožnik. V lonec sem vsipala na kocke narezan korenček in krompir in malo popražila, šele nato pa zalila z vodo. Začinila sem s soljo, timijanom, peteršiljem, poprom in malenkost ingverja. Vrnila sem meso v juho in nastavila na počasno kuhanje.
Čez čas oz. kakšnih 10 min pred koncem sem dodala še ostalo zelenjavo (brstični ohrovt, brokoli, cvetačo) in dodala še zeleno in majaron. To je bilo to. Čisto preprosto in enostavno. 
Zraven sva pa jedla kruh oz. sva dobila še dve žemljici, tak da sva si tole privoščila zraven.
PS: Hrbet je seveda bil moj, ker rada obiram kosti. ;)

PEČENA KUTINA
Počasi že postaja zrela, vsaj po mojem neznanju sodeč. Pet sem jih utrgala in najprej dobro umila. Na raznorazne načine in kar se da previdno, da ne bi ostala s porezanimi prsti ali celo brez njih, sem jih narezala in očistila. 
Jena posodo sem namazala z maslom in potrosla z rjavim cukrom. Na to podlago sem nadevala kutino in še enkrat potresla s cukrom. Pa še s cimetom sem potrosila. Nisem pa dala več masla, kar je bila napaka. Kutine so se sicer dobro spekle (170 stopinj, 40 min), vendar so bile preveč suhe. Se učim. Naslednjič bo že boljše.

Ni komentarjev:

Objavite komentar