četrtek

Jedilnik, 10. 10. 2013

Sitostno kosilo:
  • juha
  • kranjska klobasa
  • maslen krompir
  • tenstano (dušeno) zelje
JUHA
Res nisem imela časa danes prave juhe kuhat, ker sva se s sinkom zunaj po sončeku sprehajala, pa grozdje zobala, pa hodila okoli hiše. Kljub jutranji megli, se je lep dan naredil.
Iz zgoraj omenjenega razloga sem skuhala zelenjavno jušno osnovo, pa malo korenčka je bilo not dodano, zasipano pa z rezanci. Za na konec pa še drobnjak.

KRANJSKA KLOBASA
Občasno prav paše kuhana kranjska klobasa pa zenf poleg. In takšen dan je danes. Kupila sem samo en par, čeprav en pri mizi ni bil glih čisto sit na koncu. Baje.
Klobaso sem skuhala in jo postregla. Zelo je bila dobra; mislim, kdaj pa še ni bila. ;)


MASLEN KROMPIR
Krompir sem obelila, narezala na kocke in skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in zmešala z maslom in svežim peteršiljem.

TENSTANO ZELJE
Pol zeljne glave sem narezala na rezine. V loncu sem na malo olja popražila eno mlado čebulo, narezano na drobne koščke. Temu sem dodala zelje in dodala začimbe (sol, poper, tri cele stroke česna, dva lovorjeva lista). Zalila sem z malo vode, v kateri se je kuhala klobasa. 
Čez čas sem dodala manjši paradižnik narezan na kocke. To se je počasi dušilo, vmes sem občasno premešala in po potrebi dolila malo vode.
Za na konec pa sem dodala še žličko ajvarja in kisa. Odlično.

4 komentarji:

  1. Hmmm, vedno bolj se mi LUŠTAAAAAAA tinstano zelje in mislim da ga bom v petek pripravil. Sedaj pa SPLOH, ko ga prodajajo za ĐABE, ali kako se to po starem reče, hihi. A ni res draga KUHARCA, da je najbolje da se je sezonsko in zelje bo več kot super šlo v petek ob spremljavi gratiniranih testenin s koščki purana in zelenjave. Se strinjate?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mmmm, zelo dobro se sliši tole tvojo petkovo kosilo. Jaz imam toliko idej, kaj vse bi rada v kratkem skuhala, da ne uspem vsega narediti. Imam namreč neko željo, potem pa vmes kaj dobim (zelenjavo) ali kaj takega in spremenim plan.
      Tenstano zelje je zelo dobro, pa niti ni tako težko za pripraviti. Samo vržeš v lonec, malce začimbic in počakaš. :)
      V mlajših letih smo v teh časih delali kislo zelje, kar pomeni, da je trebalo iti na njivo, porezati zelje in ga doma naribati. Pozimi pa smo ga jedli.

      Izbriši