petek

Pečene kutine

Malo sladkanja:
  • pečene kutine

PEČENE KUTINE
Doma imamo eno kutino, drevo mislim, ki zdaj lepo rodi. V življenju še nisem jedla kutin, vsaj kolikor se jaz spomnim. Pa sem si rekla, da je pa že čas, da sprobam tudi ta sadež in okusim, kaj to sploh je. Ker tega še nikoli nisem delala, niti nimam pojma ali so sadeži že zreli ali ne. Rumenkasti so, kar bi naj kazalo na zrelost.
Tri kutine sem utrgala in jih dobro očistila. Potem sem jih narezala. Uporabiti sem morala moj najbolj veliki, mesarski nož, da sem sploh lahko kaj naredila. Me je bilo kar za prste strah, če bi mi slučajno nož spodneslo. Kljub vsemu sem uspela narezati kutino, prsti so ostali nepoškodovani.
Ker seveda ne vem, kako pripraviti ta sadež, sem najprej poiskala en recept. Jena posodo sem namazala z maslom in po njem posula rjavi sladkor. Čez to sem nadevala koščke kutine ter po njih spet posula malo sladkorja in nadevala malo masla ter posula s cimetom. To sem dala pečt. Peklo pa se je približno tričetrt ure na 170 stopinjah.
Kako je lepo začelo dišati. So se mi kar sline začele cediti, pa sploh še vedela nisem kakšnega okusa bo. Po vonju sodeč, bo idealno.
Pečeno sem vzela ven, pofotkala in servirala na krožničke. Slastno. Z veseljem smo pojedli vse do zadnjega koščka. Edino malo preveč masla sem dala gor, drugače pa je bilo idealno. Še večkrat bo to za sladico. Mogoče že jutri. ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar