četrtek

Jedilnik, 3. 10. 2013

Pregrešno dobro kosilo:
  • juha
  • hamburger
  • melancanini zvitki
  • solata
JUHA
Kot ponavadi, sem tudi danes skuhala kurjo juho. Res je bila dobra. Meni je pač zelo dobra juha, še posebej pa paše v teh malo bolj hladnih dneh. Juho pa sem zakuhala z rezanci. Mnjami.

HAMBURGER
Najprej sem v ponvi popekla sv. pleskavice. V taisti ponvi pa sem potem malo popekla še obe sezamovi stručki. Mi je tak boljše, ker so štručke bolj tople, zato tudi hamburger ostane dlje časa topel. Pa še tak malo hrustljave so.
Zraven sem nama dala namaze (gorčica, kečap in majoneza) in na rezine narezan grapolo paradižnik. Moj paradajz je ves zeleni, sem ga pobrala, da mi bo tako zazoril.
Hamburger je bilo čisto preprosti, ampak zelo okusen. Dosti boljši kot kupljeni.

MELANCANINI ZVITKI
To sem si danes sama nekaj izmislila, najverjetneje že kje kaj takega obstaja, a zaenkrat bom živela v prepričanju, da je to moj izum.
Melancano oz. jajčevec sem najprej obelila (lupina je že bila poškodovana, drugače bi ga pustila neolupljenega), nato pa sem ga po dolžini narezala na tanjše rezine. Le-te sem posolila in pustila, da so spustili vodo. Takrat sem jih malo popivnala in jih v ponvi na olivnem olju popekla. Spet sem jih pustila stati, da so se malo ohladile. 
Nadev sem pripravila iz skute, kisle smetane, svežega peteršilja, drobnjaka in suhega čilija. Vse to sem dobro premešala in potem na vsako rezino dala žličko nadeva in zrolala v zvitek.
Zvitke sem dala na pokrov jena posode in čeznje naribala sir Edamec. Pečico sem segrela na 180 stopinj in dala zvitke pečt za približno 10 min. oz. dokler se ni sir raztopil. 
Zelo, zelo okusno je bilo. Jajčevec se je skoraj raztopil v ustih, skuta ni prevladovala, ampak se je lepo povezala z jajčevcem. Zraven pa še malo začimbic, da je še bolj okusno. Pa še sir na vrhu. Oh...sem skoraj ostala brez besed. Zagotovo še kdaj pripravim.

SOLATA
Ko sem po trgovini gledala, kaj naj kupim za solato, mi je v oči padlo kitajsko zelje. Pa še baje je slovenski proizvod. Te pa sem kupla eno glavico; polovico sem ga na drobno narezala za solato. Preliv sem naredila iz navadnega jogurta, kisle smetane, bazilike, origana in kopra. Pa še malo sem solila. Zelo dobro za malo drugačno solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar