ponedeljek

Jedilnik, 14. 10. 2013

Prekrasen ponedeljkov dan:
  • juha
  • pečen odojek
  • kaša s šalotko
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem skuhala s polovice zelenjavne jušne kocke. Dodala sem korenček. Na koncu pa sem zasipala z domačimi rezanci, ki mi jih je dala mama. Pa še drobnjak sva si dala v juho.

PEČEN ODOJEK
Včeraj smo bili na enem luštnem rojstnem dnevu, kjer so nas pogostili z odličnim, za prste polizat dobrim odojkom. Ker nismo mogli celega pojest (pa nas je dosti bilo), smo nekaj dobili še za domov. 
Segrela sem v mikrovalovki in bilo je odlično. Tak fajn rahlo, da je samo šlo narazen, v ustih pa se ti je raztopilo kot maslo. No, približno tak.

KAŠA S ŠALOTKO
Ajdovo kašo sem dala kuhat. Dodala sem pol zelenjavne jušne kocke in en lovorjev list. Skuhano sem dala na stran.
V ponvi sem na olju popražila nasekljano šalotko. Temu sem dodala kašo, malo popražla in dodala eno malo žličko kisle smetane. Premešala in servirala.
Res okusno je bilo, predvsem zaradi šalotke, ker da tak sladkast okus. Njami.

SOLATA
Za solato sem uporabila rdeči radič (mamin), narezano mocarelo, zrnca polovice granatnega jabolka. Preliv sem naredila iz svežega peteršilja, olivnega olja, balzamičnega kisa, suhega čilija in soli. 
Okusno in zanimivo, ker se mešajo sladki okus granatnega jabolka, rahlo bridki okus radiča in rahlo pikantni okus čilija. Za prste polizat.
Moj dragi se je sicer zbal, da bo kakšna "granata" eksplodirala, a na srečo ni bilo nobene nepričakovane eksplozije. Pričakovane pa tudi ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar