nedelja

Jedilnik, 20. 10. 2013

Neobičajno nedeljsko kosilo:
  • segedin
  • pire krompir
  • apple crumble
SEGEDIN
Za segedin bi baje morala uporabiti kislo zelje, ampak jaz sem uporabila sveže, tako da sva danes jedla zelje z mesom. Zelje se je ponavadi jedlo čez teden (vsaj pri nas doma), v nedeljo pa je bila kakšna pečenka ali pečen pišek na mizi. 
Meni pa ni tak važno, kdaj je kaj okusnega na mizi. Glavno, da je dobro. Torej, današnje nedeljsko kosilo je bilo zelje. Pa še sezona je.
Eno zeljno glavo sem narezala na rezine in jih pokuhala v slano-kisli vodi. Odcedila sem. V drugem loncu sem pripravila meso. Eno šalotko sem najprej malo popražila in dodala na kose narezano plečko. Začinila sem s soljo, poprom in vegeto; dodala sem še rožmarin in timijan. Zraven pa sem naribala še malo korenčka. Ko se je malo podušilo, sem dodala zelje, dva lovorjeva lista in dva stroka česna. Pustila sem, da se je počasi dušilo.
Proti koncu sem lovor in česen vzela ven in pripravila podmet. No, saj ne vem, če se reče podmet. V glavnem skupaj sem malo popražila mleto rdečo papriko in kislo smetano z Gustinom. To sem potem dodala zelju in še malo pokuhala. Uh, je pasalo.

PIRE KROMPIR
To je takšna ta prava priloga k zelju. Krompir sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Pretlačla sem, dodala pa sem še mleko, kislo smetano in maslo.

APPLE CRUMBLE
Po kosilu sem še pripravila sladico, ki pa sva se je tak hitro lotila, da sem pozabila na fotkanje. Kuhat sem dala štiri jabolka in eno kutino. Vso sadje sem obelila in narezala na kocke ter jih skuhala v sladkani vodi, da sem dobila čežano.
Pripravila sem testo, in sicer iz sladkorja, moke in masla. V jena posodo sem dala čežano, po vrhu pa potrosila testo. Pekla sem pol ure na 180 stopinjah. Odlična, enostavna in predvsem zelo okusna sladica.

2 komentarja:

  1. Super, hvaležno in pr sladici LAHKO, PREPROSTO in lepa zdrava varianta vsem težkim sladicam!
    TOOP

    PA DOBER TEK za naprej in nazaj in vse vmes!!! Cmok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta sladica mi je res postala zelo dobra. Pa enostavna za pripravo je, kar je meni zelo pomembno, saj nisem preveč nadarjena za peko peciva.

      Hvala, enako.

      Izbriši