petek

Jedilnik, 7. 11. 2014.

Danes:
  • juha
  • ohrovtov mesni narastek
  • kuhan krompir
  • solata
JUHA
Malo juhe s korenčkom in z rezanci.

OHROVTOV MESNI NARASTEK
Ta recept sem našla v neki reviji in sem ga morala probati. Se mi je tak fina jed zdela. In nisem razočarana.
Nekaj ohrovtovih listov sem umila in v slani vodi pokuhala ter odcedila. Mleto mešano testo sem zmešala s popraženo čebulo, nasekljanim peteršiljem, soljo, poprom, majaronom, kruhom namočenim v mleko in jajcem. 
V namaščeno jena posodo sem najprej dala nekaj listov ohrovta, potem gor nekaj mesa, čez sem naribala sir in ponovila postopek. Se pravi ohrovt, meso in sir, pa spet ohrovt in meso. 
Dala sem pečt za približno 50 min na 190 stopinj. Na koncu sem povrhu podevala še nariban sir, da se je raztopil. Odlično.

KUHAN KROMPIR
No, jed je taka, da skorajda ne potrebuje kakšne priloge, ampak jaz sem skuhala krompir že zaradi otroka. Pa niti ni slaba kombinacija. 

SOLATA
Domača endivija in malo kuhanega krompirja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar