ponedeljek

Jedilnik, 10. 11. 2014

Danes:
  • goveja juha
  • koščki svinjine v omaki
  • ohrovtovi polpeti 
  • solata
GOVEJA JUHA
Skuhala sem juho z enega koščka govedine in ostalih potrebnih sestavin. Polovico razžvrkljanega jajca sem zmešala z moko v gladko zmes in vsipala v juho, da so se naredli nudlčki.

SVINJINA V OMAKI
Sv. meso sem že imela v skrinji in narezano na kocke, tak da sem ga samo odtalila. V ponvi sem popražila nasekljano čebulo in dodala meso ter malenkost solila. Popražila sem, potem pa začinila s sojino omako in ostrigino omako. Ko se je hotelo malo že prijemati gor, sem zalila z jušno osnovo.
Proti koncu sem ugotovila, da je vse skupaj skoraj preslano, zato sem dolila malo navadne vode, da se je malo okus razredčil. Drugače pa je bilo super.

OHROVTOVI POLPETI
Pol glave sem narezala na trakove in jih v slani vodi malo pokuhala ter odcedila. V skledi sem si ovsene kosmiče namočila v malo juhe (pa ne bi bilo potrebno), dodala ožet ohrovt, nasekljan peteršilj, čebulo in slanino, ki sem ju predhodno popekla, pol razžvrkljane jajce, sol in poper. 
Dobro sem premešala in oblikovala polpete, ki pa sem jih obvezno morala povaljati po drobtinah, da so obdržali obliko. Popekla sem jih v ponvi. Odlični so bili.

SOLATA
Domača endivija z veliko krompirja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar