torek

Jedilnik, 11. 11. 2014

Na Martinov dan:
  • ohrovtova enolončnica
OHROVTOVA ENOLONČNICA
Pol ohrovtove glave sem narezala na večje kose in jih na hitro pokuhala v slani vodi ter odcedila. V loncu sem na olju popražila malo nasekljane čebule. Dodala sem na kocke narezan korenček in krompir. Zalila sem z jušno osnovo (govejo) in dodala še košček zelene (gomolja) in koren peteršilja. Za začiniti sem dodala še lovorjev list in mleto papriko. Kuhala sem.

Kmalu zatem sem dodala še dve prekajeni rebri in še dalje kuhala. Proti koncu pa še ohrovt, da se je malo pokuhal. Nisem hotela, da bi se preveč razkuhal. Enkrat vmes sem še malo paradižnikove mezge not stisnila. Na koncu pa sem naredila mix Gustina, mlete paprike in juhe ter to vsipala not, da se je malo zgostilo. Odlično je bilo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar