četrtek

Jedilnik, 27. 11. 2014

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • popečen file vitkega soma
  • rižota s šampinjoni
  • solata
POPEČEN FILE
Saj bi z veseljem kupila lososa, ker se mi že kar lušta, a pri nas ga ni vedno za dobit. Te pa sem pač morala kupiti nekaj drugega. File sem naprej popivnala, potem se ga solila in popekla v ponvi. Sicer mi je malo razpadel, ko sem ga skušala obrniti, a je pa bil dober.

RIŽOTA Z GOBICAMI
Gobice sem popražila na čebuli. Posebej sem skuhala riž za rižote, dodala popražene gobice, malček masla in pustila še malo stati.

ZELJNA SOLATA
Čeprav nisem ljubiteljica zeljne solate, sem jo danes dobro naredla. Zelje sem čimbolj na drobno narezala in ga solila ter pustila skoraj dve uri stati. Zelje je potem bilo res fajn mehko, kar je meni všeč. Dodala sem kuhan krompir, poper, bučno olje, kis in vodo ter premešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar