nedelja

Jedilnik, 23. 11. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • sv. zrezek v gobovi omaki
  • riž
  • mlinci
  • solata
JUHA
Včeraj sem dobila na kolinah (poleg drugega mesa) še sv. kosti. Eno sem dala kuhat za juho. Precejeno sem zasipala z razžvrkljano jajčko. 

SV. ZREZEK V GOBOVI OMAKI
Zrezke iz stegna sem najprej dobro potolkla, nato pa sem jih solila. V ponvi sem jih na olju najprej z obeh strani popekla, potem pa začela dušiti. Zalila sem jih z vodo in jih pokrila. 
Čez čas sem jih vzela ven in v ponvi popražila nasekljano čebulo. Dodala sem narezane šampinjone in jih solila ter začinila s peteršiljem. Vrnila sem meso v ponev in spet malo podušila. Proti koncu pa sem zalila še z malo sladke smetane in pustila še malo na štedilniku. Odlično.

RIŽ & MLINCI
Naredila sem dve prilogi, ker je bilo mlincev premalo za nas tri. Te pa sem raje še malo riža zraven skuhala, da bi se ja vsi najedli.
Mlince sem vsipala v vrelo vodo, jih kakšno minutko kuhala in odcedila. Vsipala sem jih nazaj v lonec, dodala malo masla in pustila pokrite v toplem loncu.
Riž sem skuhala po navodilih in na koncu tudi dodala malo masla ter ga pustila pokritega v loncu. Oboje je seveda bilo odlično.

SOLATA
Malo radič štrucarja in malo rdečega radiča ter kuhan krompir. Narejena z bučnim oljem. Itak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar