torek

Jedilnik, 18. 11. 2014

Tokrat:
  • kurja juha z zlatimi kroglicami
  • pečene bedre
  • cvetačni polpeti s sirom
  • kuhan brstični ohrovt
  • paradižnikova solata
PEČENE BEDRE
Bedrce sem začinila s soljo, ingverjem in olivnim oljem ter jih spekla v pečici. Zelo so bile okusne. Mogoče bi jih lahko malenkost bolj solila.

CVETAČNI POLPETI S SIROM
Delala sem jih po tem receptu, ampak meni niso tako lepi ratali. So pa kljub temu bili okusni.
Cvetačne cvete sem skuhala v slani vodi, jih odcedila in pretlačla. Dodala sem jim tri žlice ovsenih kosmičev, nasekljan peteršilj, nasekljan por, nariban sir, sol, muškatni orešček, eno jajce in tri žlice drobtin. Kljub vsemu je bila očitno masa premehka, ker so se mi takoj razpadli, kakor hitro sem jih hotela obrniti v ponvi. Pa sem dodajala drobtine, a očitno bi jih morala še več. No, kljub temu, smo jih z veseljem pojedli.

KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Domači, z mojega vrta. Skuhala pa sem ga na sopari, mogoče malenkost predolgo.

SOLATA
Kupila sem Lušta, rumeno papriko in čebulo in naredila eno slastno solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar