nedelja

Jedilnik, 2. 11. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • piščančji zrezki v smetanovi omaki
  • polpeti z zelenjavo in kosmiči
  • solata
JUHA
Dala sem kuhat piščančjo kost od prsi, skupaj z zelenjavo in začimbami. Precedila sem in zasipala z rezanci.

PIŠČANČJI ZREZKI V OMAKI
Zrezke sem natrla s soljo in jih popekla na sezamovem olju. Popečene sme vzela ven in v ponev vlila smetano za kuhanje (sladke smetane je zmanjkalo, drugače bi jo naredla s  sladko), malenkost vode in nasekljan peteršilj. Vrnila sem meso not in malo pustila, da se je meso napilo omake.


POLPETI Z ZELENJAVO IN KOSMIČI
Delala sem jih približno po tem receptu. Eno mini bučko sem obelila, narezala na kocke in popekla na olivnem olju. Začinila sem z malenkost soli. Predala sem v plastično posodo. Potem sem popekla rdečo papriko in koruzo ter dodala bučki. Na koncu sem popražila še šalotko in šampinjone ter dodala drugi zelenjavi.
V to sem vsipala nasekljan peteršilj, baziliko, origano, sol, malenkost sode (namesto pecilnega), sol, namočene ovsene kosmiče in malo vode. Dobro sem premešala.
Hotela sem oblikovati polpete, vendar se mi niso hoteli preveč skup držati, verjetno bi morala še več moke dodati. Nekak mi je uspelo, potem pa sem jih z obeh strani popražila.
Čeprav niso bili videti preveč slastni, pa je bil okus fenomenalen. Vsi smo jih z veseljem pojedli, pa še skoraj premalo bi jih bilo. 

SOLATA
Mešanica rdečega radiča, endivije in ene zelene solate s krompirjem. Mnjami.

1 komentar: