sreda

Jedilnik, 12. 11. 2014

Danes:
  • bučkina juha
  • piščančji paprikaš
  • testenine
  • solata
BUČKINA JUHA
Pol hokaido bučke sem narezala na kocke. V loncu sem na koščku masla in malenkost olivnega olja popražila nasekljano čebulo (polovičko). Dodala sem bučko in solila ter poprala. Dodala sem tudi lovorjev list in zalila z vodo ter pustila kuhati.
Kuhano sem zmiksala s paličnim mešalnikom (vzela prej lovorjev list ven), dolila malo mleka in vmešala še žličko kisle smetane. Mnjami.

PIŠČANČJI PAPRIKAŠ
Za osnovo sem si vzela tole. Hotela sem zase kupiti pišč. hrbte, pa jih niso imeli, tak da sem sebi kupila perutničke. Za moja dva moška pa sem vzela pol prsi.
V ponvi sem na maslu  in olivcu popražila nasekljano čebulo. Dodala sem meso in ga začinila s soljo in poprom. Popražila sem in dodala še žličko kisa. Zalila sem z vodo in dodala malenkost paradižnikove mezge. To sem počasi dušila do mehkega.
Na koncu sem naredla še mix kisle smetane, gustina in vode ter to vmešala v omako. Naredla sem samo dve napaki: premalo sem solila in dala sem preveč kisle smetane. Kljub temu je bilo zelo dobro.
Za prilogo pa sem nam skuhala metuljčke.

SOLATA
Zelena gentile solata. Tokrat kar s trgovine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar