ponedeljek

Jedilnik, 3. 11. 2014

Danes:
  • juha
  • pečena rebra
  • polnjeni šampinjoni
  • popečena bučka
  • solata
JUHA
Včerajšnja juha s korenčkom, umešanim jajčkom in svežim drobnjakom.

PEČENA REBRA
Rebra sem vnaprej marinirala (olivno olje, strt česen, šalotka, peteršilj, lovorjev list, koriander, sol, poper) in pustila en čas stati. Nato pa sem jih spekla v pečici, vmes sem jih občasno polila. Zelo so bile okusne.

POLNJENI ŠAMPINJONI IN POPEČENA BUČKA
Šampinjone sem očistila, odstranila bete, ki sem jih nasekljala in popražila na šalotki. Začinila sem jih s soljo, peteršiljem in zmešala z drobtinami. S tem sem napolnila kapice, ki sem jih predhodno namazala z olivnim oljem. Pekla sem jih približno 15 minut.
Bučko sem obelila in narezala na kolobarje, ki sem jih popekla na olivnem olju. 

SOLATA
Radič in endivija, pa še en krompir zraven.

2 komentarja:

  1. Mmmm, kakšna lepa rebrca. Kje ap kupuješ meso?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta kos reber sem kupila pri lokalnem mesarju; drugače pa tudi v Šparu kupujem. Odvisno kje sem in koliko imam časa po različnih trgovinah hodit.

      Izbriši