sreda

Jedilnik, 19. 11. 2014

Danes:
  • juha
  • pečena orada
  • maslen krompir
  • kuhana cvetača
  • por s kislo smetano
  • solata
PEČENA ORADA
Imam rada orade, zelo, pa občasno si jih te res privoščimo. Ampak skoraj 10 evrov za dve oradi?? Na srečo sem imela popusti in sem plačala nekaj čez 6 evrov. Še vedno ogromno. In potem naj jemo ribe enkrat na teden?! 
Oradi sem spekla, še pred tem pa dobro solila in v notranjost nadevala rožmarin. Prelila pa sem jih z malo olivnega olja. Mmmm, je bilo slastno.

PRILOGE
Danes sem se izkazala in pripravila kar tri različne priloge, sicer vse tako preproste, da nisem imela kaj dosti dela z njimi. 
Krompir sem obelila in narezala na kocke ter jih skuhala. Potem sem jih odcedila in zmešala z maslom in peteršiljem.
Cvetačo sem natrgala na manjše cvetove in jo skuhala na sopari.
Por sem narezala na kolobarje, jih malo popražila. Začinila pa sem s soljo, kislo smetano in origanom. 

SOLATA
Tokrat zelena solata, ki sem jo začinila s soljo, olivnim oljem, balzamičnim kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar