četrtek

Jedilnik, 20. 11. 2014

Fast food:
  • domači hamburger
  • pomfri
  • solata
HAMBURGER
Naredla sem domače pleskavice, tako da sem mleto mešano meso zmešala z nasekljanim peteršiljem, soljo, majaronom, poprom, ovsenimi kosmiči, naribanim sirom, nasekljanim porom in jajcem. Dobro sem premešala, malo pustila stati, potem pa naredila pleskavice in jih popekla.
V našem Šparu sem dobila samo kajzarice in sem pač to uporabila, čeprav bi raje sezamove štručke kupila. Kajzarice sem prerezala na pol in nanje naribala sir ter jih dala v toplo pečico, da se je sir raztopil. 
Zraven sem postregla narezan paradižnik, papriko, namaze (kečap, majonezo in zenf), nato pa sva si sama po željah pripravila hamburgerje.

POMFRI
Občasno paše tak fajn domači pomfri v olju spraženi. Krompir sem obelila, ga narezala na palčke in jih spekla. Mmmm, neprimerljivo boljši kot kupljeni oz. tisti v restavracijah.

SOLATA
Zraven sem pripravila še zeleno solato, da je bilo skoraj kot pravo kosilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar