torek

Pečeno zelje, pražena jajca in pica (za večerjo)

Eno zmešano kosilo za en zmešan dan:
  • ostanki pečenega zelja
  • pražena jajca
  • pica
KOSILO
Danes je res takšen neki dan, zato je tudi kosilo/večerja bolj takšno. Za kosilo sem bila sama in sem si segrela zelje, ki je ostalo od včeraj. Zraven sem si spražla jajca (jajce na oko) na zaseki, pa kruh zraven. V glavnem nič takega.

PICA
Za večerjo sem pripravila pico, ki je bila res dobra, ampak sem pozabila slikat. Potem ko sem že pojedla, sem se spomnila. Saj pravim, da je danes zmešani dan :)
Testa sem naredila iz celega kvasa, kar pomeni da sem dobila ven testo za štiri pice. En kos sem torej porabila danes, ostale tri pa sem dala v skrinjo, da imam za naslednjič pripravljeno.
Testo sem razporedila v okrogli pekač in ga namazala s kečapom ter potrosila z origanom. Nato sem gor nadevala rezine šunke in polike. Ponavadi klobaso narežem, danes pa mi pač ni bilo se s tem mudit. Pa je ravno tako dobro bilo. Bom naslednjič tudi bolj tak naredla. Po vrhu pa še par narezanih gobic (vloženih šampijonov) in nariban sir (Gauda). Pekla sem na 200 stopinjah približno 18 minutk. Lahko bi še par minutk več pekla, da bi bilo testo še bolj hrustljavo; je pa bilo kljub temu zelo okusno. Prav pasala mi je pica nocoj:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar