torek

Svinjski zrezki v zelenjavni omaki, skutni štruklji in rdeča pesa

Tokrat:
  • juha
  • sv. zrezki v zelenjavni omaki
  • skutni štruklji
  • rdeča pesa
JUHA
S kotletov sem odrezala kosti in jih dala v lonec zraven pa še korenčke, gomolj zelene, por in ostale jušne začimbe. Skuhala sem, zasipala pa z zlatimi kroglicami.

SV. ZREZKI V ZELENJAVNI OMAKI
Zrezka (ribica) sem potolkla in posolila nato pa na olju popekla. Dala sem jih na krožnik in v ponvi na hitro popekla narezan por in korenček. Kar hitro sem zalila z vodo in vrnila zrezka v omako. Počasi se je dušilo, dolivala sem vodo in vmes obrnila zrezka. Pred koncem sem dodala še grah in koruzo s pločevinke. Na koncu pa sem omako začinila (sol, majaron, rdeča paprika) in dodala malo kečapa. Okusno je bilo.

ŠTRUKLJI
Skuhala v slani vodi.

PESA
Kupljena... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar