petek

Testenine s polivko in solata

Kosilo na hitro:
  • juha
  • polivka z mletim mesom
  • valoviti rezanci in tagliete
  • pisana solata
JUHA
Jušna kocka tokrat. Pa samo zlate kroglice. Ni se mi dalo nič drugega delat.

POLIVKA
Na popraženo čebulo sem dala mleto meso in začinila (sol, poper, suhi peteršilj). Ko se je meso popražilo, sem dodala grah s pločevinke in na koščke narezane pelate. Dodatno sem začinila še z baziliko in origanom. Preprosto in hitro pripravljeno.

TESTENINE
Hotela sem uprabiti samo rezance, pa jih je bilo premalo. Te pa sem hitro dodala en šop tagliet:)

PISANA SOLATA
V bistvu sem zmešala skupaj vse kar je od včeraj ostalo: fižol s pločevinke, koruza, rdeča in rumena paprika (narezana na kocke), avokado in narezana kumara. Začinila sem z limonim sokom, balzamičnim kisom, olivnim oljem in soljo. 
Zelo dobra kombinacija. Če bi dodala še kakšno tuno, bi lahko imela samostojno jed. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar