nedelja

Štefani pečenka, kruhova rulada, grahova omaka in solata

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • štefani pečenka
  • kruhovi cmoki oz. kruhova rulada
  • grahova omaka
  • zelena solata
GOVEJA JUHA
Imela sem še jušno osnovo, v kateri sem zdaj skuhala korenček in zeleno. Zasipala pa sem z ribano kašo.

ŠTEFANI PEČENKA
Mleto meso, začimbe (sol, pooper, suh peteršilj, majaron), eno surovo jajce in drobtine. Dobro sem premešala in oblikovala štručko. Na sredino pa sem dala še eno trdo kuhano jajce. Prelila sem s kečapom in dala pečt. Dobro uro na 200 stopinjah oz. 180 stopinjah.

KRUHOVI CMOKI
Na popečeni čebuli in slanini sem popražila na kocke narezan beli kruh. Popečenemu kruhu pa sem dodala sol, suh peteršilj in mešanico razžvrkljanega jajca, kisle smetane in mleka. Ko je bilo prepojeno, sem dodala veliko žlico moke in dobro premešala. To sem zavila v alu folijo in dala kuhat v slano vodo. Za dobrih 15 min. Potem pa sem odvila in narezala na rezine.

GRAHOVA OMAKA
Na popečeni čebuli sem na hitro popražila grah s pločevnike, dodala kislo smetano, vodo in rdečeo papriko in še malo pokuhala.

SOLATA
Solata pa mora biti zraven. Najboljša je seveda zelena. Zraven pa še sem ponudila rdečo peso.

Ni komentarjev:

Objavite komentar