nedelja

Brokolijeva juha, puranje prsi v listnatem testu, maslen krompir in francoska solata

Nedeljsko kosilo:
  • brokolijeva juha
  • puranja prsa v listnatem testu
  • maslen krompir
  • francoska solata
BROKOLIJEVA JUHA
Najprej sem na olivnem olju popražila malo čebule, potem pa sem dodala očiščen brokoli. Na hitro se je popražil preden sem ga zalila z vodo. Ko je začelo vreti, sem dodala zelenjavno jušno kocko. Ko je bilo kuhano, sem samo še spasirala in dodala žličko kisle smetane ter malo bazilike.

PURANJA PRSA V LISTNATEM TESTU
Že včeraj zvečer sem prsa (v kosu) dala pečt. Sem jih solila, poprala in prelila z oljem. Pekla sem jih skoraj eno uro najprej na 200 stopinj, kasneje pa na 180 stopinj. Meso in omako sem shranila. Danes pa sem to meso zavila v listnato testo, po pečenki sem prelila omako in potrosila z rožmarinom. Zavitek sem prelila z olivnim oljem in dala pečt za 20 min na 200 stopinj. Kasneje sem samo rezala na rezine. Zelo je bilo okusno.


MASLEN KROMPIR
Krompir narezan na kocke sem skuhala v slani vodi, potem pa samo zmešala s peteršiljem in maslom. Nisem naredila kaj dosti, ker je itak bilo pečenke in solate dovolj.

FRANCOSKA SOLATA
Skupaj sem zmešala kuhan korenček, kisle kumare, koruzo, trdo kuhano jajce, vložen grah. Seveda je bilo vse narezano na kocke:) Malo sem solila, dodala majonezo in žličko kisa od kislih kumarc. Premešala sem in dala v hladilnik za pol ure, da se je vse fajn prepojilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar