ponedeljek

Golaž in polenta

Na žlico:
  • goveji golaž
  • polenta
GOLAŽ
Zadnjič sem si vso čebulo popražila, ker bi mi drugače zagnilila, in jo dala v zamrzovalnik. Danes sem en del prvič uporabila, tako da sem sprobala ali je to za kaj:) Ja, hitreje je res pripravljeno, saj nisem rabila dolgo čebule pražit. No, dodala sem na kose narezano govedino in ko se je ta popražila sem začinila (sol, poper, rdeča paprika). Zalila sem z vodo in dušila. Občasno sem premešala in dolila še vode. Ker so bili kar veliki kosi čebule, sem vzela meso ven in čebulo pretlačila. Začinila sem ponovno in tokrat dodala še malo kečapa in majarona. Spet sem vrnila meso v lonec in še malo pokuhala. Tokrat sem delala brez Fanta in je bilo celo bolj okusno kot drugače. Zdaj bom na tak način delala guleš:)


POLENTA
V vodo sem dala malo soli in masla in zavrela. Dodala sem polento in mešala dokler ni bila kuhana. Zadnje čase mi je celo všeč okus.

Ni komentarjev:

Objavite komentar