četrtek

Svinjski zrezki v gobovi omaki, rizi-bizi, solata

Zadnje februarsko kosilo:
  • goveja juha
  • sv. zrezki v gobovi omaki
  • rizi-bizi
  • koromačeva solata
GOVEJA JUHA
Kupila sem govejo kost, dodala jušno zelenjavo in začimbe ter dala kuhat. Vrelo je skoraj uro in pol, potem pa sem precedila in zasipala z rezanci.

SV. ZREZKI V GOBOVI OMAKI
Zrezka sem potolkla, solila in popekla na olju. Popečene sem dala na krožnik in v ponvi popražila čebulo, dodala vložene jurčke in mešanico za gobovo juho (zmešano s hladno vodo). Ko se je omaka zakuhala oz. skuhala sem dodala še kislo smetano in potem vrnila meso v omako. Dobra je bila :)


RIZI BIZI
Riž z vloženim grahom sem skuhala. Ena enostavna priloga, ki je hitro gotova.

KOROMAČEVA SOLATA
Delala sem po tem receptu, čeprav ne na točno ta način. Koromač sem očistila in narezala na tanke rezine. Dodala sem na kocke narezano rdečo papriko in nasekljana bučna semena. Preliv sem naredila iz navadnega jogurta, olivnega olja, čilija, soli in popra. Dobro sem premešala in dala v hladilnik, da se je ohladila. Kar dobra je, čeprav ima koromač zelo močen in poseben okus. Za tu pa tam, ne pa preveč pogosto :)  

Ni komentarjev:

Objavite komentar